Yeniden...

1 Eylül 2007 Cumartesi

Hizmetchi benim ilk blogumdu. Yıllardır hizmet sektöründe çalıştığım için bloguma da böyle bir isim vermiştim. 2007 yılı başından bu yana o kadar yoğun geçti ki, Hizmetchi'ye yeteri kadar zaman ayıramadım. Sanırım bu yüzden bana kırıldı :) Çünkü 2 gün önce, artık bloguma zaman ayırayım ve önce tasarımını düzenleyeyim derken bir anda eski postlarımın üçer kez yayınlanmaya başladığını farkettim. Aslında problem benim sürekli kodları karıştırmamdan kaynaklandı ve sonuç olarak buradayım.

Yazacağım çok şey var...

Buket Uzuner'in de dediği gibi "Yazmak ilaç gibi..."

5 yorum:

esrArengiz dedi ki...

Sevgili Filiz yeni tasarımı çok güzel olmuş. Artık yazılarınla süslemen gerekecek bu sayfayı. bu arada flickr fotograflarının tümüne bakmıştım. kapı ve kapı tokmaklarını fotograflaman hem hoş bir fikir hem de güzel ve anlamlı kareler. bununla ilgili bir yazı da kaleme alırsın belki :)
tatil fotografların da oldukça güzel :)
görüşmek dileğiyle

Göze ALGÜN dedi ki...

oh diyourm, yaşasın diyorum.. Yeniden hoşgeldin diyorum ;)

@@€ dedi ki...

Şekercim tekrar selam olsun öyleyse
yeni sezon da mavi oda ile varsın ozaman aman hep varol :)
ben bu sıralar ara verdim biraz yakında dönücem görüşürüz

Rabia SERTÇE dedi ki...

Mor renk geleceği mavi renk ise geçmişi anlatırmış insanın hayatında. Belki de bu yüzden bu iki renkten vaz geçemiyorum...

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

Esra, Göze, Aylin :)
Teşekkür ederiiim :) Mavi çok huzur verdi bana, hep böyle devam eder inşallah. Hep birlikte tabi ki...

Rabişim, sen benden de hayatın tüm renklerinden de vazgeçme tamam mı :)