tag:blogger.com,1999:blog-8094213663188017200.post8801749175410478335..comments2017-10-09T03:14:20.172-07:00Comments on Mavi Oda: "Business Intelligent" - IFiliz Kirazoğluhttp://www.blogger.com/profile/10328431378034881766noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-8094213663188017200.post-1768942901467240812009-01-29T16:17:00.000-08:002009-01-29T16:17:00.000-08:00Merhabalar filiz hanım. Bloğunuzu takip edebilmek ...Merhabalar filiz hanım. Bloğunuzu takip edebilmek adına "Takipçiler" <BR/>Eklentisi ekleriseniz çokmu olurum. Böylelikle sizi daha yakından takip edebiliriz. Sevgiler.Savaş Çocuğuhttps://www.blogger.com/profile/12621090467873288066noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8094213663188017200.post-22164748567916888482007-09-04T06:30:00.000-07:002007-09-04T06:30:00.000-07:00Filiz Hanım, yeni site tasarımınız çok güzel olmuş...Filiz Hanım, yeni site tasarımınız çok güzel olmuş. <BR/>Ayrıca "Business Intelligent" düşüncenize kesinlikle katılıyorum.Kemal AYYILDIZhttps://www.blogger.com/profile/10068426048136638922noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8094213663188017200.post-28370795659925164552007-09-03T15:27:00.000-07:002007-09-03T15:27:00.000-07:00Doğrusu ben çok büyük bir kuşkuculukla yaklaşıyoru...Doğrusu ben çok büyük bir kuşkuculukla yaklaşıyorum bu tip programlara. Belki finansal verilerle yapacağı önermeler daha doğru olabilir ama iş pazarlama, halkla ilişkiler gibi sosyal konuların bir BI (business intelligence) tarafından yorumlanması fikri beni tedirgin eder.<BR/>Çünkü pazarlama günden güne rasyonellikten uzak, daha duygusal olmaya doğru gidiyor (bknz. Lovemarks), ve bu, bilgisayarların, belki de hiç anlayamayacağı bir lütuf olarak insanlığa kalacak =)Eren Kumcuoğluhttps://www.blogger.com/profile/16093194498049852439noreply@blogger.com